vän

kanske du också har en bästa vän som du inte behöver prata med varje dag,
inte nödvändigtvis måste träffa varje vecka,
för att veta att hon alltid finns där
för att veta att hon alltid står bakom dig,
svär över saker som du svär över.

Jag har en sådan vän, Isabell.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne och jag förstår inte hur folk klarar av att leva utan en bästa vän.

Jag hoppas du har en sådan vän, för om du har det så kan du lyssna på låtar som
 Marit Bergman - I Will Alaways be Your Soldier,
och förstå precis vad hon sjunger om :)



Thirteen years old, lipstick and boys
I never knew how lucky I was to have you
The great teenage depression our domestc civil war
And I think back you were the one to pull me through
Yeah what it comes down to is you are the one who truely understands
Wherever you go I hope that you know that I’m at your command

And I will always be your soldier
I’ll be marching by your side
I’m not deserting
I’ll be there for you
Oh please please believe in this oath allegiance

Oh, I will be strong for you, I will belong to you
Carry you, bleed for you
Run for miles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0