det här med att övningsköra

jag provade att övningsköra när jag var 15 först,
med min storebror vilket blev en ren katastrof,
så jag la ner körkortet helt.
men nu har det börja intresserat mig mer och  mer,
och det går ganska så bra när vi är ute och åker,
teoriboken är inte en ren plåga
jag läser i den innan jag ska somna,
hade sömnsvårigheter förut men nu går det lätt att somna (!)


kanske jag också kommer få en fika och ...

 


en fin grattis kaka av någon jag tycker om när jag slutligen klara detta?

bilderna är från april då simon klarade av att få körtkortet och hans farmor bjöd över oss på fika,
hon hade gjort tekakor med ost, gurka och tomat, så hade hon glass,
och jag bakade en kaka med rosa glasyr


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0