jag har gjort så mycket och inte skrivit om någonting av allt.

...fast nu vet jag inte vad jag ska skriva om det. Jag har övningskört med mamma en sväng till och från Valbo, på den turen hann mamma öppna dörren och vara påväg ut ur bilen två gånger, hon har alltid en hand på handbromsen och en på billdörren. Men det gick bra!  Jag och Angelica har bakat en väldigt god kaka, en egen tolkning av leilas devil´s cake kan man väl säga, ni får se bilder sen, hon är i fjällen nu och jag hade ingen kamera. Jag har varit lite hundvakt åt Risla med Pontus, vi gick och köpte glass och åt den i solen med fina hunden. Så har jag och mamma nyss grävt och grävt för att lägga stenar runt trädgårdslandet där jag sen ska så morötter och sockerärtor, kanske någonting till jag vet inte än med det är dom två fröpåsarna jag köpt. Jag har jobbat ganska mycket också sedan sist, och bytt däck på bilen med mina storebröder och min pappa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte varför jag alltid har en hand på dörren när jag övningskört med mina 4 underbara barn!

Men det är väl en typisk mamma grej!

Hoppas du står ut med mig Anna trots allt.

Kram Mamma

2009-04-27 @ 21:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0