anna är i paris nu!

jag är i paris nu, den fina staden. Igår när jag kom fram mötte daniel mig vid metron, vi åkte till lägenheten och sen gick vi och handlade mat, lagade mat och åt maten med billigt vin. 17 kronor för en flaska i den här staden. Efter maten åkte vi metron till montmartre och tittade upp från gatan på våran nya lägenhet som vi skriver kontrak till den 13:onde.
Idag har jag gått och tittat på en massa fina gravar, bland annat där Edith Piaf ligger begraven. Jag gick där själv och kände mig så nöjd med tillvaron, när jag såg en extra fin grav kunde jag stanna och titta hur länge jag ville, när jag blev trött så satte jag mig på en bänk och vilade lite. Efter att ha gått omkring bland alla gravarna ett bra tag så gick jag från kyrkogården och till ett litet fik där jag beställde en kaffe, satt och var lycklig över tanken att nu är jag i Paris!

Jag hade gått en bit för jag ville hitta ett fint och mysigt litet café så när jag skulle hitta tillbaka hem tänkte jag "hur i helvete ska detta gå" men det gick bra, jag letade mig tillbaka till kyrkogården först, och från kyrkogården var det igent problem att hitta tillbaka till lägenheten.

 Mamma, snälla bli inte orolig, jag klarar mig bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att du hittade hem!!!!

Det är tyst och tomt utan dig här hemma, ingen musik som spelar på kvällarna!!

Kram från mamma och pappa!!!

2009-08-11 @ 17:20:39
Postat av: barbro

Ja nu är du i Paris och allt verkar bra. M på sjukhuset idag. Jag åker till Lissabon imorgon. Ha det bra kram från Barbro

2009-08-12 @ 11:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0