jag är tjuren Ferdinan och bloggar är blommorna

Nu har jag läst bloggar i över en timme samtidigt som  jag lyssnat på pulp och varit sugen på vegköttbullar i gräddsås men lingonsylt. Jag är för mätt för att egentligen äta någonting, vi var hem till mormor och åt julmat idag och där så äter man tills det  inte går att äta nå mera.

Jag borde städa rummet men jag ingen lust alls, det har jag aldrig så jag tittar på skönheten och odjuret istället. Bonsoir!



Om jag gifter mig någongång så vill jag gifta mig här inne. 



Anna


Kommentarer
Postat av: ulrika

åh! skönheten och odjuret har inte jag sett sen för tre år sen i början av gymnasiet i östra skolans allrum när man ville vila huvet ett tag. den var alltid på! åh. vad fint. skönheten och odjuret! mer sånt, tycker jag personligen.

hoppas du mår grymt också, förresten!

2010-01-05 @ 13:34:27
URL: http://cykelreparatoren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0