Pepparhjärtan

Salut!

Idag kan ni kalla mig tomten för jag har köpt julklappar för hela slanten (nästan bokstavligt talat), jag och Angelica har varit på stan hela dagen, fikat och köpt julklappar, sen följde jag med storebror till sjukhuset för att hälsa på min lilla morfar. Jag blir ledsen av att se honom så dålig, fy pyttsan för att bli gammal och för att de nära blir det, fy pyttsan !

Under kvällen har jag bakat stora pepparkakshjärtan till några av mina vänner, vissa är hemliga men ni kan få se två, en ful jag bara skrev Noël (jul på franska) på i brist på ork och fantasi, det var nämligen den sista pepparkakan att bli skriven på. Britney har redan fått sin pepparkaka, bitteerfittan är till en annan kär vän.




Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0