frankrike

Jag, Isabell och Lina var på bio idag och efter så gick jag och Isabell och fikade,
vi kom att prata om våran Frankrike resa,
jag skrattade så mycket att jag trodde jag skulle spy!!
jag älskar när man kan skratta så mycket!

En av händelserna var när katten på bilden stolt på morgonen kommer in och lägger en död stor gräshoppa
på isabells kläder, och isabell skriker i panik. Samma katt fångade flera gräshopper, en av gräshopparna hamnade halvdöd på köksgolvet och isabell fick döda den med en burk .   haha!
Killen på bilden brände bröd i brödrosten så hela köket rökade igen.




jag tror att man måste uppleva det för att finna händelserna roliga


Kommentarer
Postat av: Isabell

Om det var roligt! Hon tuggade dessutom på den så att dens långa ben losslande och hamnad på mina kläder

2009-02-06 @ 07:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0