ockelbo

Idag har jag varit så jävla duktig!!
Jag har kört bil från ockelbo till Gävle, hem till mig!
Jag har kört om och blivit omkörd.

Jag och Fia körde hela vägen till ockelbo till en älgpark för att köpa älgpresenter till Fias pappa
i deras presentbod med massa uppstoppade djur.
Jag djurälskare som jag är gick runt och klappade alla älgar, björnar och vargar tills en kvinna kom fram och sa till mig att så fick man inte göra minnsan!



Klicka på bilderna så blir de större, första bilden är tydligen ett levande djur som knappt rörde sig så de skulle likagärna kunnat vara ett gosedjur, bild 2,3,4 är döda djur och 5 två döda foster.

Jätte konstigt ställe alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0