kompis det går bra nu

jag sitter och myser i tanken att ja nu har klarat körtkortet, det kan ju verka som en ganska lätt och oblikatorisk grej för många, något man gör när man fyller 18 men jag är så jäkla stolt över mig själv att jag klarade av det två år senare, att jag klarade av att ta körkort liksom. så imorgon går bilen direkt efter jobbet till rafael där jag förhoppningsvis kommer få mat, jag är lovad mat, så ska angelica folja med, kanske isabell. Jag myser även i denna tanke, dom är så fina dom där människorna och jag mår så bra av att vara med dem!

det går bra nu! jag sitter och ler.



Kommentarer
Postat av: Barbro

Grattis till körkortet du är bäst.Kör nu försiktigt.

2009-07-09 @ 07:21:24
Postat av: Anonym

http://op.se/berg/1.1182059



vad fasen väntaru på stjärnan.

2009-07-10 @ 22:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0