nu är det mycket.

Idag känns det bättre än igår, jag blev ju som ni kanske läste lite orolig, rädd och alltihopa som man blir av att  tänka på framtiden, fast det kan ju kännas bra också. Jag vill inte att ni ska tro att jag inte har en positiv framtidstro, för det har jag, jag har tänkt förändra, men vet inte än riktigt hur. Jag vill så olika, Jag vill åka till frankrike och leva ett Amelie liv (vem som har sett filmen vill inte det??) Så vill jag öppna ett eget lite Kafé med massa fina mönster på taperterna, fina olika koppar, massa muffins och kakor i rosa, grön, gul och vit. Kanske blå. Så vill jag flytta till Uppsala och plugga, leva det där studentlivet som alla talar så varmt om och ha ett fint, litet och jävligt studentrum där jag ska störa mig på mina "grannar". Jag ser även framemot när jag ska fylla 20 år och ha kalas, eller när jag äntligen lyckas ta körkort eller blir kär och hittar någon som blir kär i mig. Det kommer bli bra, allting kommer att bli bra!

Men mest av allt idag så ser jag ju framemot den dagen jag får min egna lilla hund!
Himelens så många pussar den kommer att få.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0