börja fota , va... framkalla

Alltså,
På den senaste tiden så har jag cyklat in i en husbil, ramlat av en gunga, blivit bajsad på av en fågel, förlorat en av mina favorit jackor och en tröja och fastnat i en sko i dinsko butiken, den satt verkligen fast, alltså dragkedjan så min fot var ju också fast.

En del annat som jag har försökt med annars i mitt liv har faktist skitit sig, men det spelar ingen roll,
jag tänker om, gör om och gör bättre!
...eller så är det andra puckons fel alltihopa.

Något som är jätte fint är att jag fått mörkerrumsutrustning big time helt gratis,
så nu kan jag ju lägga ner lite tid på det och bli lite bättre!



I can do it,
baby!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du glömde mobilen i toaletten också, två gånger ;-)

2009-05-14 @ 22:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0