det här fula och fina med cirkusar

...heter det ens cirkusar?
Jag, Nelli och Elin gick på cirkus på tre gratisbiljetter, jag skulle aldrig i livet betala för det, jag skulle nog inte ens gå om det inte vore för att min storebror backade ur sin dotter och en fantastisk faster i nöd fick rycka in!
Vi gick på cirkus, det vidriga med cirkusar är djuren som gör konsterna och plågats och slagits och har det allmänt jävligt dåligt! Man kunde se hur rädda hästar, hundar, katter och åsnan var, kanske kom det fler djur? vi såg inte hela cirkusen utan gick när Nelli sa att det räckte.

Det fina med cirkus är tälten, kostymerna, ljus och musiken.
Det fina är att se två starka tjejer bära vandra på huvudet.

Det fina är sockervadden.



Betala inte för att gå på cirkus med djur i!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0