"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra."

Jag gick in på min efterlängtade men lite inaktiva väns blogg, hon som bor långt, långt bort men som det går bra (skitbra faktist) för i skolan och så. Det skriver hon i sin blogg, och hon skriver om spännande saker som ska hända i hennes liv. Så är det en människa  som gått in och kommenterat hennes blogg att hon verkar vara en "så sjukt oskön människa" som skryter. Jag blir ledsen av sånt här, på riktigt, Inte ledsen som att jag börjar gråta utan ledsen när vi tjejer och killar är direkt elaka mot varandra istället för att bara hålla käften om det är något vi inte gillar.

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra." Sa en gång Madeleine Albrights, USA:s första kvinnliga utrikesminister. Så kom igen, killar och tjejer. Var snälla eller håll käften, ingen vill höra att man är ful, dålig, äcklig eller sånt strunt. vi skippar det nu va.



Det här är en bild på Angelica, hon har flyttat till usa för att plugga ooch bli framgångsrik. Jag skulle inte bli förvånad om hon en dag blir världens bästa advokat och tar över världen. Hon är även en bra, rolig och helskön kompis som jag saknar!

Medans jag "hyllar" så kan jag passa på att skriva om Amanda som bor i Italien och har en väldigt underhållande och bra blogg som ni kommer till om ni klickar -> HÄR <-



Now sistahs kick it !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0