Le fabuleux destin d'Anna vs. Qu'ils mangent de la brioche

Som ni som känner mig vet så är jag ganska ocool, ganska så,
därför tänker jag tatuera mig ! (hoppas ni börjar förstå när jag är ironisk och ej) Jag har funderat fram och tillbaka ett tag vad det ska stå och är nu ganska säker på två alternativ och jag gillar det ena mer än det andra (nej jag gillar nog båda lika mycket). Jag skriver dem här så kanske ni vill vara vänliga och "tycka till" med en kommentar, om ni har lust. 

Alternativ 1 : Le fabuleux destin d'Anna
"Annas fantastiska öde/destionation/äventyr" , typ. Kommer från vad jag antar att många av er vet min favorit film.

Alternativ 2 : Qu'ils mangent de la brioche
Citat man tror Marie Antoinette sagt eller inte sagt då de franska folket inte hade något mer bröd att äta så ska hon som skrivet sagt " låt dem äta kakor ". Personligen så skulle jag ju inte tackat nej, ni vet !





Kommentarer
Postat av: Klacken

Röstar på 1:an för filmen är underbar. Dock är alternativ två humoristiskt och roligt vilket också gör den bra, men håller mig fortfarande till 1:an!



Lycka till!

2010-04-12 @ 21:56:37
URL: http://callmeklacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0