"shas för fan"


Jag är så himla förtjust i Linas kvällsbok, både första och andra boken och filmen,
jag älskar dem och det tänker jag inte skämmas för!
Fan vad bra och roliga de är!

Såg nyss filmen igen, stor gillar't! Som scenen när Lina försöker att onanera :
"Jag är femton år och frigid, inte ett dugg blöt, är det något fel på mig? vart ska jag pilla? vart ska jag gnugga? jag kan ju inte fråga mamma..." och "Jag har nuddat en mänsklig batong, men vad ska man göra med den ? ska man dra i den eller slita eller bara hålla den slappt? för det räcker väl inte att klappa den på huvudet som en liten hund?"

Men mest av allt i filmen så gillar jag Ivar, världens sötaste och jag blir lite kär varje gång!





Imorgon blir det bokbord med vulcana på stadsbiblioteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0