lyckan ner i benen

När jag bodde i Paris och det var varmt och skönt om dagarna så kunde jag känna mig så himla glad i hela kroppen av att vakna i Paris, bara den tanken. Jag bodde ju tillsammans med Daniel men han jobbade oftas om dagarna så jag kunde bete mig lite hur jag ville där hemma i lägenheten, och det gjorde jag. Ofta på dagarna så dansade jag runt i underkläderna i väntan på att deon skulle torka(inte så smart efter att en dag mött min grannes blick i fönstret mittemot), när jag sminkade mig och så. Och ibland var jag så glad liksom ner i  hela kroppen, ut i benen så nästan ingen låt i världen kunde spelas som skulle kunna passa.

Men nyss när min spotify lista var igång så kom en låt från en sådan morgon, en låt som fungerar bra när lyckan hoppar runt i benen. Så om du har en hoppande lycka som inte får plats i magen utan går ner i benen så kan du trycka på play.

 

Om nu någon skulle tycka att jag har dålig musiksmak som lyssnar på detta så har nog inte den personen haft lyckan ner i benen en morgon i Paris medan deon torkar, får då är denna låt extremt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0