förkylningen och doktor kattskit

Jag är lite sjuk, jag har varit lite sjuk och mycket sjuk helatiden sedan jag kom hem från Paris så idag (med tjat från mamma) så ringde jag hälsocentralen och fick en tid att besöka min nya doktor. Jag med min familj (eller jag, mamma, mormor och pappa, mina storebröder vet jag inte vart de går) blev flyttade för ett tag sedan då vår läkare slutade så det var det första mötet med denna nya läkare och jag vill redan byta igen.

Han var så himla snabb av sig, avbröt mig när jag pratade och blev nästan sur när jag inte förstod vad han försökte säga mig och till råga på allt så kallade han mitt födelsemärke (som växt från ingenting till ett vanligstort men utbuktat födelsemärke väldigt snabbt) för kattskit (!!!)

Jag är ju lite löjlig när det gäller blodprover och sprutor så jag fick lägga mig ned för att ta blodprovet då sjuksyster tyckte jag började se blek ut och frågade

-Du håller väl inte på att svimma?
-Jag vet inte, kanske det... 


Nu så har jag iallafall fått pencilin och tänker bli frisk som fan!




Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0