att skriva blogg, eller att inte skriva blogg

Jag har funderat att att överge bloggen,
sluta skriva, sluta lägga in bilder jag fotat
men sen så kommer jag över fina citat som den här från Le Love bloggen och känner att jag vill kopiera in de i min blogg så jag har kvar det någonstan (jag vet att man kan skriva ner i vanliga dokument eller i en bok men jag tappar bort sånt lätt, eller glömmer bort och då är citaten, youtube-klippet eller mina egna foton borta, pyttsväck), så jag fortsätter, för mig själv och för er såklart.

"And I am going to do whatever I can to make sure I am the best me I can be. I don’t want to be your best version. This time, it’s for me."


Detta citat kommer som sagt från Le Love och det är bara slutet i en lång text skriven av Kamara, om ni vill läsa hela texten eller se fina bilder och läsa annat vackert så gå in på bloggen !



Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0