I'm on a ball

För mig som levt på pain au chocolat i fem månader så var det inte så lätt, eller lätt och lätt, höll ju på att dö när jag skulle hålla på med feministiskt självförsvar i fyra dagar i rad, så nu tar jag tag i detta. Idag blåste jag och pappa upp en träningsboll (som jag fick av mamma i julklapp, hon sa"men Anna, du har ju önskat dig en sådan" ja, det har jag gjort, gjorde jag för kanske fem år sedan) Jag pumpade med en cykelpump (kommer förmodligen få träningsvärk i armarna av bara det) så nu är bollen bra.


Jag tänker att om jag ska orkar vara aspeppad och hurtig för andra tjejer så måste jag jobba lite på mina muskler. För tjejer, vi slår och sparkar hårt som bara fan när vi vill och att hålla mits är inte alltid det lättaste när det är en tjej som tränat karate eller spelat fotboll i tio år.

 

Denna boll är faktist rolig att träna lite på. Jag körde situps till denna låt, och bytte ut i'm on a boat till I'm on a ball ( låg men rolig humor) Så passar denna låten bra, 2 minuter och 42 sekunder räcker för mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0