Paris, Kate och Jag

Idag var jag klädd att imponera, eller ja, vettefan.
Jag och isabell höll en bra föreläsning om könsroller på Borgis under Vulcanas lagar, Mamma frågade mig innan varför jag lägger ner så mycket tid på vulcana och gör saker helt gratis. Men sanning är att jag gör ingenting med Vulcana gratis, jag gör det för Lovisa, Nelli och Nillas framtid. Tackar fan om det är en kvinna som blir våldtagen var 20:e minut i Sverige när de blir äldre. Nej detta måste ändras på.

Bob Hansson sa en gång :
"Det minsta  man är skyldig sina drömmar är att tro på dem"
...och det är därför som jag är med i Vulcana, tjejjouren i Gävle










Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tycker att du är duktig och ett föredöme Anna! Tänk om fler tänkte som du!

2010-01-26 @ 12:42:27
Postat av: anna

Tack Fia!

Vad glad jag blir! :)

2010-01-26 @ 13:52:54
URL: http://annacharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0