Stackars Jack

Jag kom på mig själv sitta och tycka synd om mig själv, stackars Anna. Lyssnade på Ulf Lundells Stackars Jack och tänkte på att jag var sjuk och inte kan träffa kompisar, Angelica som snart åker tillbaka till Santa Barbra, tänkte att Santa Barabra kunde ta sig i stjärten, stackars Anna... Alla åker nu. Uppsala, Stockholm, Göteborg.

Men snart blir jag ju frisk, då kommer jag och hälsar på er! Sen så är det inte så "stackars Anna". Inte stackars alls faktist, eller kanske lite för jJag har drömt  två nätter i rad att jag höll på att bli mördad, första natten så var det Daniel som skkulle mörda mig i en skog under medeltiden, natten till idag var det en tjej från FSF-utbildningen som skulle mörda mig, hon hade ätit fem tabletter som gjorde henne stark som fem grisar. Som om inte feminister är läskiga som de är! Hua!


Anna


Kommentarer
Postat av: Han som kan sova med två öppna

Sov med ett öga öppet...

2010-01-17 @ 22:11:00
URL: http://skrikaisömnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0