mon jour

Imosre när jag vaknade kände jag mig så fruktansvärt förkyld att jag trodde jag skulle smälla av!
jag krälade mig ur sängen och ner till köket för att äta frukost, hade redan då bestämt mig för en heldag, svettig i soffan framför sex and the city men icka sa nicke!
Carro ringde och frågade om jag ville vara med på en radio intervju på stanklockan 14.00, ja tackade såklart ja (allt för vulcana) så min dag ändrades.

Nu har jag haft en toppen dag, något förkyld men intervjun gick bra, att umgås med Carro som annars nu bor i Göteborg är guld värt och Vulcana mötet på kvällen var kalas! Jag lägger upp klippet sedan efter det sänds på måndag 8 mars.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0