samhället är fucked up!


Jag blir så jävla förbannad när jag ser vad som hänt Linnea som blev våldtagen och pojken som våldtog henne och våldtog en annan tjej blir "hyllad". När jag tittade på uppdrag granskning blev jag sä förbannad att jag började gråta. Helt jävla stört! Om du inte sett det gå in på svtplay och se senaste "den andra våldtäkten"

 

Jag tänker jämt på mina brorsdöttrar att det absolut inte ska hända dem! 

och såklart ingen annan tjej!

helt fucked up, och jag tänker inte gå med på det !


blicken

 

 

"väl framme står hon och krånglar med nyklarna i låset, han trycker sig emot henne, för många händer på för många ställen, för mycket för snabbt, hon känner att något inte stämmer och för lite blivit sagt. Dörren säger pang och dom ligger på golvet i hallen och han sliter i hennes kläder och HON SKRIKER FÖRGÄVES MEN I VANLIG ORDNING FINNS DET INGEN SOM KAN HÖRA DET, om några timmar är det lördag kväll..."

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0