med risk att verka bitter

Val 2010 blev ju en stor besvikelse och då talar jag inte bara för mig själv utan hela fucking sverige, rasister i regeringen, fytusan och järnspikar på det och dom!

Jag har kännt mig lite ledsen över valet hela dagen, när jag gick till biblioteket (där jag inte blev kvar så långe för de hade såklart inte boken jag letade efter såhär dagen efter katastrofvalbajs) men då iallafall så kände jag hur tunga skorna och stegen var och jag nästan ville stanna och skrika röv sd och röv-sd-väljare.

Mitt parti som jag röstade på är såklart 70000000000 gånger mycket bättre,
och då överdriver jag inte ett smack.

Med risk att verka bitter, jag försökte pigga upp mig med Robyn - cry when you get older så tänkte jag dela med mig av låten här på bloggen så jag kollade på youtube och fann en fantastisk video. Det är en kille som dansar som barn i en Kent video ungefär. Han är lite rolig coh charmig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0