plugg och fika, eller snarare; fika och plugg


Elin och jag skulle vara duktig att plugga så vi begav oss till V-dala, deras bibliotek.
Där vara bara jag, Elin och en till kille så jag tänkte "yes, lugnt, tyst, bra"
Men så fel jag tänkte, denna kille såg inte mycket ut för världen men kunde flåsa som fem vargar.
Det var himla svårt att hålla sig för skratt så vi fick lite ge upp och gå hem till mig, (mamma, du kan läsa övernattningsrum istället för hem). Efter lite musik och lite, lite mera pluggandet till så gick vi ut och fikade, fika är kanske det jag kan bäst.


Nu är jag mätt som sju vargar och ska snart sova, skola 8.15 imorgon.



Tjejerna sjunger lika fint som kanske hundra vargar
(för att tjata ut ordet varg medans jag håller på)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min lilla dotter!

Jag vet att det är ditt hem nu, lite svårt att klippa av navelsträngen, när sista barnet flyttar.

Kram mamma

2010-09-16 @ 13:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0