sparris-sommar-flingsalt

 

Jag kommer nog bli ett helvete att ha med att göra när jag blir gravid senare i livet om man tänker på alla mina "NU ÄR JAG SÅ HIIMLA SUGEN PÅ..." igår var det smörstekt sparris med flingsalt, senare gräddtårta med jordgubbar eller snarare en sådan gräddbakelse med jordgubbar som har hård botten som kex ungefär, sen var jag sugen på grönt äpple och sådär håller jag på.

 

Nu är jag extremt sugen på sommar igen, vissa verkar tycka att det är mysigt med höst men inte jag, inte så vidare specielt mycket iallafall. Det blir snart för kallt för strumpbyxor och sen går det bara utför. Tacka vet jag att jag har Pontus iallafall, han är varm som sommaren han!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0