upptäckaren Anna

Hej!
Jag tror Christofer Columbus skulle bli förvånad om han hört om min upptäckt idag,
eller jag har upptäckt två saker i huset, en i min dator;

1. det är fika i huset jag bor i varje onsdag klockan åtta (den stora upptäckten)
2. en tjej i mitt hus sjunger sjukt fint
(den relativt lilla upptäckten, inget som äppelkaka , men ändå behaglig upptäckt)
3. jag har ett roligt fotopogram i datorn så jag kan göra t.ex. sådanna festbilder:




Alltså, FIKAONSDAG WOHO
Idag ska det serveras äppelkaka,
den bakades framför mina ögon vid frukosttid så ni förstår hur jag längtat
ja, i princip hela dagen.

Så, hädan efter är det ingen "lill-lördag" på onsdag int,
här är det tamefan "lill-julafton"
woho!



40 minuter kvar till lill-julis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0